תפריט

חברת תרגום וכתיבה מקצועית ואמינה

עם מעל 30 שנות ניסיון, אנחנו כאן בכדי לעזור לכם לתקשר ביעילות

בכדי להתחיל, פשוט מלאו את הטופס עם מספר פרטים בסיסיים, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם. 

ביירון - חברת תרגום מקצועית

למילים שלך יש משמעות

יש מעט דברים בחיים מתסכלים ומרגיזים יותר מחוסר יכולת לתקשר ביעילות. היכולת שלנו לתקשר, היא המפתח להצלחה ולאושר. ביירון כאן בשבילך, בכדי להבטיח תקשורת זורמת, מדויקת ויעילה. עם עבודה מרחוק, ארגונים גלובליים והזדמנויות נסיעות בלתי מוגבלות, מעולם לא היה חשוב יותר, שישמעו אותך בצורה הטובה ביותר. 

אנשים פרטיים וחברות בינלאומיות מובילות סומכים על ביירון

בביירון, האתוס שלנו פשוט. אנחנו שמים את הלקוחות שלנו במקום הראשון. המשימה שלנו היא לספק את שירותי השפות האיכותיים ביותר, הן לאנשים פרטיים והן לעסקים, תוך שמירה על תהליכים מהירים ופשוטים, בכל שלב.

אנו ממנפים את 34 שנות הניסיון שלנו בתעשייה בכדי לעזור לך לתקשר בצורה מדויקת ושוטפת. מתוכן פשוט ועד מורכב, בכתב או בע"פ, אנו מסוגלים לסייע לך בכל צרכי השפות שלך.

אנו הולכים מעבר למובן מאליו ומבקשים להבין את הסיבה, שאתם זקוקים לשירות, על מנת לספק תהליך מותאם אישית המתייחס אליך ולצרכים שלך, תוך תשומת לב מרבית לפרטים.

כדי להבטיח את איכות השירותים שלנו כחברת תרגום, אנו עובדים רק עם מומחים בכל שפה ותחום. אנו ממנפים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, בשילוב אנשי מקצוע, בכדי להבטיח דיוק ואיכות לאורך כל החוויה שלך איתנו.

מלאו פרטיכם בטופס פשוט זה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מגוון שירותי תרגום וכתיבה

שרותי תרגום

חברת תרגום עם מתרגמים מקצועיים הנבחרים בקפידה ותהליך בקרת האיכות של ביירון מקנים ללקוחות שלנו תרגום מקצועי ושקט נפשי. התרגומים שלנו מדוייקים, אמינים, משקפים את המטרה שלך, מקצועיים ומהירים.

תרגום סימולטני

אנשי מקצוע מומחים וציוד מתקדם מספקים לכם ראש שקט שהתרגום יבוצע באופן מקצועי. משרדים ממשלתיים וחברות מובילות נותנים אמון בתרגום הסימולטני של ביירון.

כתיבה מקצועית

כתיבה משפיעה באופן ישיר על תדמית החברה שלכם, ולכן כתיבה איכותית הכרחית להצלחתכם. לביירון כתבים מיומנים אשר יודעים לבטא באופן ברור, מכובד ואמין את המסרים שלכם. 

שרותי תמלול

מתמללים אשר נבחרים בקפידה, תהליך בקרת האיכות ומהירות התמלול מקנים ללקוחות שלנו שקט ונפשי. השילוב של שירותי תמלול מהירים ומקצועים, במחיר תחרותי, מסביר מדוע בוחרים בביירון.

השכרת ציוד הדרכה אלחוטי

השכרת מערכות הדרכה אלחוטיות הן אידיאליות למטיילים בארץ ובחו"ל, להדרכות של אורחים מחו"ל בחברות, מפעלים ובשטח, וכן לסמינרים ולתרגום סימולטני בכנסים ובסיורים.

קורסי אנגלית עסקית

שפרו את הביטחון העצמי ושטף הדיבור בקורס אינטנסיבי וממוקד. ביירון מספקת קורסים באנגלית ושפות נוספות למגזר העסקי ולמגזר הפרטי.

היתרונות של ביירון

מגוון שירותים מקצועיים במגוון שפות עם ניסיון של מעל 30 שנה

לקבלת הצעת מחיר ניתן לפנות אלינו בטלפון – 0723713043 או בעמוד יצירת קשר

  • כל שירותי השפות שלנו עוברים בקרת איכות על ידי מומחים – בשביל השקט הנפשי שלכם.
  • ביירון היא חברת תרגום המובילה את תעשיית השפות מאז 1987 ומספקים שירותים מקצועיים ואיכותים לכל לקוחותינו.
  • אנו זוכים לאמון של מגוון לקוחות: משרדי ממשלה, חברות הייטק, רפואה, משרדי עורכי דין, חברות הנדסה ועוד.
  • אנו מעסיקים מעל 3000 מומחים לשפות בתחומים טכני, משפטי, רפואי, שיווקי ועוד. כל זאת, בכדי לבחור את המומחים המתאימים ביותר לצרכיך.
  • אנו מקפידים לשמור על סודיות ופרטיות המידע שמועבר אלינו. חברות בטחוניות כמו רפאל ומשרד הביטחון סומכות על ביירון.
  • אנו ממנפים טכנולוגיה מתקדמת בכדי לייעל ולהאיץ תהליכים, ולחסוך זמן.
ביירון שרותי שפות

מאמרים אחרונים

האזנה לשפות בנויות

במאמר זה אסקור מספר שפות בנויות – תופעה תרבותית מרתקת. כבר בתחילת המאמר ברצוני לציין שיש דברים בשפות שניתן לחוות לא על ידי ניתוח רציונלי

קרא עוד »

מלאו פרטיכם בטופס פשוט זה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם